مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

پلمپ دفاتر چیست؟

پلمپ دفاتر چیست؟



ماده 6 قانون تجارت اشاره به داشتن پلمپ دفاتر در تمامی شرکت هایی که مشمول مالیات هستند، دارد. پلمپ دفاتر به معنی دفاتری برای ثبت، ذخیره و نگهداری امور مالی یعنی همان دریافت ها و پرداخت های روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه شرکت است که هر شرکت باید از سازمان امور مالیاتی تحویل گیرد. توجه داشته باشید که این دفاتر باید قبل از ثبت هرگونه معامله ای، توسط نماینده اداره ثبت شرکت ها شماره گذاری، امضاء و پلمپ گردد.

پلمپ دفاتر به دو صورت دفتر کل و دفتر روزنامه است که از نظر تعداد برگ ها در سه نوع 50 ، 100 و 150 برگی هستند. دفتر روزنامه ثبت هزینه، سود و زیان شرکت به صورت روزانه و دفتر کل ثبت هزینه های دفتر روزنامه به صورت هفتگی است. وجود پلمپ دفاتر از ضرورت های ثبت شرکت است و عدم ارائه این دفاتر منجر به توبیخ و علی الراس شدن شرکت خواهد شد. اهمیت این دفاتر به قدری زیاد است که حتی در صورت عدم فعالیت شرکت نیز باید این دفاتر را تحویل گرفته و به صورت خالی و سفید به اداره مالیات ارائه نمایید.

هزینه ثبت شرکت عمرانی

هزینه ثبت شرکت عمرانی



برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت عمرانی می توانید به صورت آنلاین در سایت هوبا ثبت به بخش خدمات مراجعه نموده و بعد از طی کردن مراحل خواسته شده با چند کلیک از هزینه آن مطلع شوید و سفارش ثبت شرکت عمرانی خود را نیز به صورت آنلاین ثبت نمایید.

هوبا ثبت

استعلام آنلاین قیمت قطعی و نهایی پیش از سفارش کار

پیمودن مسیر صاف و شفاف بدون نیاز به اطلاعات ثبتی، حتی بدون نیاز به تایپ کردن، فقط با انتخاب حالت ‌های پیش ‌بینی ‌شده

اقدام به سفارش از هر جا حتی از دورترین شهرها

و مشاهده روند کار از نزدیک

پلمپ دفاتر

پلمپ دفاتر



پلمپ دفاتر چیست؟ چرا باید دفاتر پلمپ داشته باشیم؟ برای پلمپ دفاتر چه کاری باید انجام دهیم؟ آیا داشتن دفاتر پلمپ اجباری است؟ اگر در حال ثبت شرکت هستید، احتمالا با این کلمه یعنی “پلمپ دفاتر” مواجه شده و این سوالات و بسیاری سوالات دیگر در مورد آن در ذهن شماست.

آیا می دانید امروز چقدر پول پرداخت کرده اید و چقدر پول دریافت کرده اید؟ آیا محلی برای ذخیره این گونه اطلاعات دارید؟ اگر جواب منفی است چگونه با فراموش کردن یکی از پرداخت ها یا دریافت های روزانه خود برخورد می کنید؟ دزدیده شده یا گم شده؟ بسیاری از افراد ممکن است به دلیل مشغله کاری فراوان دخل و خرج روزانه خود را فراموش کنند و احتمالا اگر جایی برای نگهداری این اطلاعات مثل دفترچه یادداشت، موبایل و … نداشته باشند، با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد.

در ثبت شرکت نیز دخل و خرج یکی از موارد مهم است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. در شرکت نیز اگر محلی برای ذخیره اطلاعات دریافت و پرداخت روزانه نداشته باشید، با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم خواهید کرد. در ادامه این مقاله این موضوع را بررسی کرده و پاسخ سوالات مربوط به آن که در ابتدای مقاله آورده شد را خواهیم داد.

انجام پروپوزال در کیش

انجام پروپوزال در کیش



برای انجام پروپوزال بهتر است یک زمان بندی داشته باشیم. همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید و ایده هایی را که به ذهنتان می رسد سریع یادداشت کنید تا بعدا فراموش نشود. پروپوزال خود را به سادگی و درک آسان ارائه کنید. پروپوزال شما دغدغه و پیشنهاد شما برای رفع آن را نشان می دهد. پس آن را با قدرت انجام دهید و به موضوع خود اعتماد و اطمینان داشته باشید. باید طوری پروپوزال خود را ارائه دهید که به دیگران ثابت شود که پیشنهاد شما ارزش بحث و تحقیق را دارد.

برای انجام پروپوزال در کیش با شماره 09173377827 در تماس باشید.


انجام پروپوزال در قشم

انجام پروپوزال در قشم



یک پروپوزال خوب باید شامل بخش های عنوان موضوع، بیان مسئله، سوالات و فرضیات، ابزار تحقیق، پیشینه تحقیق، روش و مراحل تحقیق و منابع باشد. بسیار مهم است که اطلاعات کاملی از پروپوزال خود داشته باشید و موضوع جذابی را برای آن انتخاب کنید. همچنین استفاده از منابع معتبر برای انجام پروپوزال نکته مهم دیگری است. نتایجی که انتظار دارید در این پروپوزال به آن برسید را نیز باید به طور مختصر و مفید بیان کنید.