مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

خرید محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز 

ماده ضدعفونی کننده سطوح برای پاک کردن انواع سطح از هرگونه میکروب، ویروس و آلودگی استفاده می شود. استفاده مکرر از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در مکان های پر رفت و آمد مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها، ادارات و ... برای حفظ بهداشت و سلامت افراد بسیار ضروری است.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز تولید شده در شرکت پاکسایه به سرعت انواع سطوح را پاک کرده و کاربردی بسیار آسان و راحت دارد. این محلول آماده مصرف است و نیازی به رقیق سازی ندارد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در اندازه های بزرگ تولید شده و مناسب مصارف خانگی و صنعتی می باشد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان ماندگاری طولانی مدتی بر روی سطوح دارد و پایداری بسیار بالایی نسبت به سایر مواد ضدعفونی کننده سطوح مرسوم در بازار دارد.

 

 

ویژگی های ماده ضدعفونی کننده سطوح مادسان

  • ساخته شده بر پایه ی بنزالکبلوبم کلراید
  • محلولی قوی جهت کشتن انواع باکتری ویروس و قارچ
  • جلوگیری از شیوع بیماری های مسری
  • قابل استفاده بر روی سطوح مختلف شهری منازل ادارات فروشگاه ها البسه انواع پارچه و مبلمان داخل خودرو مخازن حوضچه ها انبارها سردخانه ها ادوات و ابزارها
  • بدون عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست، تایید شده توسط, Epa, fda و سازمان بهداشت جهانی
  • پایداری بالا نسبت به سایر ضدعفونی کننده های مرسوم بازار
  • قدرت بالا در از بین برندگی تمام عوامل بیماری زای بیولوژیک
  • بدون خورندگی و آسیب رساندن به سطوح حساس
  • بدون ایجاد لک و پوسیدگی در انواع منسوجات و لوازم شخصی
  • ارزانترین ماده ضد عفونی کننده موثر موجود در بازار
  • دومین ماده پرمصرف ضدعفونی کننده پس از الکل

ضدعفونی کننده بدون الکل سطوح

برای استفاده از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز بهتر است که اجازه دهید این ماده حداقل ۳۰ ثانیه روی سطح بماند تا همه ی ویروس های موجود روی سطح از بین بروند. همچنین بهتر است که اجازه دهید این مواد خود خشک شوند و اقدامی جهت خشک کردن سطح مورد نظر نکنید تا به طور کامل همه ی ویروس ها از بین بروند.

خرید ضدعفونی کننده سطوح در شیراز

ماده ضد عفونی کننده سطوح در شیراز برای پاک کردن آلودگی و میکروب از سطوح به منظور حفظ سلامتی عمومی است. شرکت بهداشتی مادسان تولید کننده محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز و جنوب کشور است. مشتریان عزیز در سراسر شهرهای جنوبی کشور می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان بسیار ویژگی های برتری نسبت به دیگر محصولات ضدعفونی موجود دارد. در تولید این محصول با استفاده از فرمولاسیون قوی هیچ گونه عوارضی به انسان و محیط زیست وارد نمی شود و لک و پوسیدگی بر جای نمی گذارد. برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن: 17-07132605111 و شماره همراه:09174862383 تماس حاصل نمایید.

خرید محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در آزمایشگاه ها، دندان پزشکی ها، مراکز اهدای خون، تزریقات، هتل ها، آرایشگاه ها و سطوح عمومی بسیار کاربرد دارد. این محصول علاوه بر دارا بودن قدرت پاک کنندگی بالا خورندگی در لوازم شخصی و سطوح ایجاد نکرده و تمام میکروب های موجود در محیط بیمارستان ها را به راحتی از بین می برد.

ضدعفونی کننده الکلی دست در شیراز

محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز 

شرکت تولیدی مواد ضدعفونی کننده مادسان برای پاکیزگی دستان شما و حفظ سلامت و بهداشت جامعه با تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز اقدام به تولید مرغوب ترین محلول ضدعفونی کننده دست در بازار کرده است. این محصول با داشتن گلیسیرین موجود در آن باعث حفظ لطافت و سلامت پوست شما می شود و از ایجاد هر گونه خشکی و ترک شدن پوست جلوگیری می کند. رایحه ی خوشبوی محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز برند مادسان حس سرزندگی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های محلول ضد عفونی کننده دست مادسان

  • موثر روی طیف گسترده ای از باکتری‌ها، ویروس ها و قارچ‌ها
  • دارای تائیدیه علوم پزشکی
  • جلوگیری از سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا
  • قابل استفاده برای قبل از تزریق
  • حاوی ترکیبات نرم کننده پوست
  • بدون ایجاد خشکی روی پوست
  • ضد عفونی کردن کامل دست
  • عدم نیاز به شستشو با آب
  • سازگار با انواع پوست
  • حاوی الکل
  • با رایحه ملایم

طریقه مصرف محلول ضدعفونی کننده دست مادسان

حدود ۳ سی سی از محلول  ضدعفونی کننده دست مادسان را بر روی کلیه قسمت های دست آغشته کرده و هر دو دستتان را بر روی یکدیگر مالش دهید به نحوی که همه پشت و روی دست و بین انگشتان، به محلول آغشته گردد. به مدت 30 ثانیه مالش را ادامه دهید تا محلول روی پوست خشک شود. بعد از استفاده از محلول نیازی به آبکشی نیست.

محلول ضدعفونی کننده دست در جنوب کشور

شرکت تولیدی بهداشتی مادسان پترو با تولید انبوه محصولات از جمله محلول ضد عفونی کننده دست در شیراز و جنوب کشور فعالیت دارد. برای درخواست سفارش محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا پیغام خود را در سایت ثبت نمایید و در اسرع وقت به شما پاسخ داده می شود.

قیمت محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز

تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز در شرکت مادسان پترو در اندازه های متنوع هم برای مصارف شخصی و هم اندازه های بزرگ تر ویژه ی ارگان ها و ادارات انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت هر محصول با ما تماس بگیرید.

ضدعفونی کننده الکلی دست در شیراز

محلول ضدعفونی کننده دست مادسان دارای 70 درصد الکل می باشد که باعث از بین بردن انواع ویروس ها میکروب ها و قارچ ها می باشد. محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز بدون نیاز به آبکشی بوده و استفاده از آن برای حفظ بهداشت در سطح شهر بسیار ضروری ست.

محلول ضدعفونی کننده دست بیمارستانی

همانطور که می دانید محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی محیط های بسیار آلوده ای هستند و عامل بسیار خطرناک انتقال ویروس و میکروب هستند. به همین علت برای از بین بردن ویروس های اینگونه محیط ها بهتر است به طور مداوم از محلول های ضد عفونی کننده سطوح و دست استفاده شود. کارخانه ی تولیدی بهداشتی مادسان پترو با تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز در وزن های 10 و 20 لیتری برای استفاده در بیمارستان ها و مکان های عمومی پر رفت و آمد سعی در حفظ سلامت عمومی جامعه دارد.

خرید محلول ضدعفونی کننده دست شیراز

برای مشاوره و اطلاع از نحوه ثبت سفارش و خرید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز با شماره تلفن های 17-07132605111  تماس بگیرید.

خرید محلول ضدعفونی کننده در شیراز

  • خرید محلول ضدعفونی کننده در شیراز


  • شرکت تولیدی بهداشتی مادسان به منظور حفظ و افزایش بهداشت و سلامت جامعه اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در شیراز و جنوب کشور نموده است. محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح مادسان در اندازه های کوچک و بزرگ برای مصارف شخصی، خانگی، بیمارستان ها، ارگان ها و ادارات تولید و عرضه می گردد. 

    مشتریان گرامی می توانند برای مشاوره و ثبت سفارش محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز با شماره های 17-07132605111 و 09174862383 تماس حاصل نمایند.

تولید کننده مواد شوینده شیراز و جنوب کشور

شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز با بیش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه می باشد تولید و پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی استاندارد در شیراز و جنوب کشور می باشد که شامل مایع ظرفشویی، انواع مایع دستشویی، فوم دستشویی، مایع سفید کننده، مایع جرم گیر، جرمگیر بدون بو و بدون اثر خورندگی، مایع شیشه پاکن و مایع چند منظوره، شامپو ماشین و فوم حفاری است.

شرکت پاکسایه شیراز در تاریخ  1372/11/23 به  ثبت رسید و  با صدور مجوز تاسیس  از وزارت صنایع  و معادن شروع به ساخت گردید. در سال 1374 پروانه ساخت مایع سفید کننده و پروانه ساخت مایع ظرفشویی از وزارت بهداشت و درمان صادر گردید. نظر به تقاضای مکرر شرکت های فوم حفاری جهت تولید فوم حفاری اقدامات لازم جهت دریافت پروانه بهره برداری این محصول را نمود و توانست به عنوان اولین و برترین تولید کننده فوم   حفاری در استان فارس جهت آبهای شور و شیرین در حفاریهای صنعت نفت و گاز به فعالیت خود ادامه دهد.

خرید مایع سفید کننده شیراز

خرید مایع سفید کننده شیراز

 

از مایع سفید کننده برای شست و شو و ضد عفونی کردن انواع پارچه های البسه، ملحفه و پارچه‌های سفید و سطوحی مثل سرامیک، سنگ، سرویس‌های بهداشتی و حمام استفاده می شود. مایع سفید کننده که از قدیم با نام وایتکس یا آب‌ژاول نیز شناخته می شود قادر است تمام میکروب‌ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری را نابود کند و پاکیزگی محیط را برای شما به ارمغان می آورد.

مایع سفید کننده موژان حاوی هیپوکلریت از نشر گاز کلر جلوگیری کرده و مانع آسیب به سلامت مصرفه کنندگان می شود. خرید مایع سفید کننده در شیراز که با رایحه های مختلف و خوشبو تولید می شود با برقراری تماس با شرکت پاکسایه صورت می گیرد.

مایع سفید کننده در شیراز برای لکه بری و درخشندگی همه ی سطوح حتی ظروف آشپزخانه به کار می رود.

خرید مایع سفید کننده در شیراز از کارخانه ی تولیدی بهداشتی پاکسایه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می شود و مواد بهداشتی را به صورت سراسری به شیراز و شهرهای جنوبی عرضه می دارد.

 

مایع سفید کننده ارزان در شیراز

 مایع سفیدکننده در شیراز رنگ سفید متمایل به زرد دارد و به طور کلی دارای بوی تند می باشد ولی معمولاً در تولیدات جدید رایحه‌های مختلفی به این نوع مایع سفیدکننده اضافه می‌شود تا برای استفاده مشتریان راحت تر بوده و سلامت جسمی آن ها را به مخاطره نیندازد. با خرید مایع سفید کننده در شیراز برند موژان تمام میکروب‌ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری نابود خواهد شد و برای گند زدایی و بوزدایی و هم چنین رنگ زدایی بسیار مناسب است.

مایع سفید کننده در شیراز در اندازه های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی در وزن های 750 گرمی، یک لیتری، دو لیتری، چهار لیتری، 10 لیتری و 20 لیتری تولید و پخش می شود.

 مشتریان گرامی از همه شهرهای جنوب کشور می توانند برای اطلاع از قیمت و خرید مایع سفید کننده در شیراز با شماره های ثبت شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.