مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

خدمات چاپ کارت ویزیت

خدمات چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت ها، بهترین راه معرفی شما و خدماتی که ارائه می دهید به مشتریان می باشد. چون کوچک ، محکم و شیک هستند. در انواع لمینت، براق، سه بعدی و …… طراحی می شوند و مشتریان هنگام سفارش می توانند با دست باز انتخاب کنند. از بین انواع کارت ویزیت، کارت های کرافت و کتان و سلفون مات و براق، قیمت پایین تری دارند.خدمات چاپ کارت ویزیت نیاز به طراحی اولیه دارند. بعضی افراد طراحی اختصاصی می خواهند که این مورد زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد. اما برخی دیگر طراحی اولیه را انجام می دهند و برای بقیه امور به شرکت های طراحی و تبلیغاتی مراجعه می کنند.

تیراژ چاپ کارت ویزیت در حدود 100 است اما بسته به خواسته مشتری می تواند متغیر باشد.

خدمات چاپ کارت ویزیت رنگی

این خدمت برای افزایش درامد شما و همچنین معرفی شما به نحو احسنت بسیار کمک کننده است.

خدمات چاپ کارت ویزیت سه بعدی

این کارت ویزیت های جذاب با طرح های سه بعدی که دارند می توانند با طرح های دلخواه شما منطبق شوند اما باید توجه داشته باشید که اینگونه کارت ها گرانتر هستند و چاپ آن ها نیازمند صرف زمان بیشتر است.

طراحی چاپ کارت ویزیت سه بعدی

این نوع طراحی باید توسط طراح ماهر انجام شود. با نرم افزار های مخصوص، شخص باید با دقت طراحی دلخواه شما را انجام دهد.

قیمت چاپ کارت ویزیت سه بعدی

باید توجه داشته باشید چون اکثر طراحی ها برای این مورد، اختصاصی است هزینه بیشتری را شامل می شود.

قیمت چاپ کارت ویزیت لمینت

کارت ویزیت لمینت سایز ۶*۹ و ۵*۵ cm، استقامت و ماندگاری بالا، قیمت مناسب، زمان آماده‌سازی نسبتا کوتاه، چاپ دورو، ظرافت و زیبایی به ‌واسطه گوشه‌های گرد‌شده دارد که بسیار زیبا و جذاب است.که قیمت پایه 270 هزار تومان بدون طراحی است.

کارت ویزیت لمینت براق

مزیت ویژه این نوع کارت ها استحکام و مقاومت بالای آن ها است.

کارت ویزیت لمینت مات

استفاده از روکش سلفون مات در سطح خارجی، استقامت و ماندگاری بالا، گوشه‌های گرد‌شده، قیمت مناسب، زمان آماده‌سازی نسبتا کوتاه، چاپ دورو از مزیت های این نوع کارت است.

خدمات

خدمات چاپ کارت ویزیت

خدمات طراحی و چاپ

امداد خودرو شبانه روزی تهران

شاید تا به حال برایتان پیش آمده است که بین راه یا در جاده خودرو تان دچار مشکل یا نقص فنی شده باشد و در آن موقعیت نداسته اید چه کار باید کنید و دچار استرس و سردرگمی شده باشید .در چنین موقعیت هایی مناسب ترین راهکار امداد خودرو شبانه روزی تهران می باشد .امداد خودرو به گونه ای است که می تواند در تمام ساعات شبانه روز در اسرع وقت، در هر مکانی که شما قرار داشته باشید به شما برسد و با تجهیزات و امکانات کامل مشکل خودرو شما را برطرف کند یا در صورت نیاز خودرو شما را حمل کند.

امدادخودرو شبانه روزی تهران