مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

طراحی سایت فروشگاهی

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

امروزه بسیاری از کسب و کارهای سنتی به مرور منسوخ شده و بجای آن کسب و کار های جدیدی ظهور پیدا میکنند . همچنین در برخی از کسب و کارها روش های جدید جای روش های قدیم را میگیرند . فروشگاه ها نیز از این قائده مستصنی نیستند و امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی ظهور پیدا کرده اند .

اما آیا واقعا طراحی یک فروشگاه اینترنتی بهتر از یک فروشگاه واقعی است ؟ برای بررسی این موضوع می توانید در اینترنت کمی جستجو کنید تا فروشگاه اینترنتی های بزرگی مانند دیجی کالا ، بامیلو . صدها نمونه موفق دیگر را بیابید . پس با داشتن یک فروشگاه اینترنتی نیز می توانید بسیار موفق باشید . از جمله مزایایی که طراحی یک سایت فروشگاهی می تواند برای شما داشته باشد می توان به این موارد اشاره کرد :

_ هزینه طراحی سایت فروشگاهی به مراتب هزاران برابر کمتر از هزینه راه اندازی یک فروشگاه واقعی است.

_ میزان سرمایه در گردشی که در یک فروشگاه آنلاین اینترنتی نیاز دارید بسیار کمتر از میزان سرمایه در گردشی است که در یک فروشگاه واقعی نیاز دارید.

_ مدیریت و اضافه کردن یک کالا یا خدمات به یک فروشگاه اینترنتی بسیار راحت تر از اضافه کردن کالا به فروشگاه واقعی است.

_ برای مشتریان شما گشت و گذار در فروشگاه اینترنتی بسیار راحت تر است و وقت کمتری از آنها میگیرد .

_ بعد از طراحی سایت فروشگاهی ، شما یک فروشگاه 24 ساعته دارید که همیشه باز است . اما یک فروشگاه واقعی ساعات کار محدودی دارد .

البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که در کنار تمامی مزایایی که برای یک طراحی سایت فروشگاهی در اینجا اشاره کردیم ، هنوز ممکن است برخی از مردم خرید از فروشگاه واقعی را ترجیح دهند . بنابراین برخی از افراد ترجیح می دهند که علاوه بر داشتن یک وب سایت فروشگاه ، یک فروشگاه واقعی نیز داشته باشند که در صورتی که شما از نظر مالی مشکلی ندارید ، این روش نیز می تواند درست و بسیار سود ده باشد .

 

ویژگی ها و امکانات عمومی وب سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی امکان درج محصولات به تعداد نامحدود را دارید.

می توانید به تعداد نامحدود گروه و زیر گروه برای دسته بندی محصولاتتان ایجاد نمایید.

امکان فعال کردن تخفیف ویژه با ثانیه شمار جهت یک محصول خاص در مناسبت های مختلف را دارید.

امکان ثبت چندین محصول به عنوان محصول جدید ، یا پرفروش ، یا پر بازدید یا محصول پیشنهادی در صفحه اصلی را دارید.

می توانید در صفحه اصلی سایت ، مزایای اصلی سایت خود را به کاربر نمایش دهید.

می توانید وب سایت را به شبکه های اجتماعی خود وصل کنید . در طراحی سایت فروشگاهی می توانید به تعداد نامحدود شبکه اجتماعی به وب سایت اضافه کنید .

بخش پایین سایت یک فوتر سه ستونه با امکان درج تصویر و لینک بصورت داینامیک به شما می دهد که می تواند برای شما بسیار کاربردی و مفید باشد.

همچنین شما می توانید در بخش های مختلف سایت از جمله پایین تمام صفحات ، محصولات و ... عکس ، فیلم ، نقشه گوگل مپ و ... را توسط ادیتور قدرتمندی که در بخش مدیریت وب سایت فروشگاهی قرار دارد درج نمایید .

امکان دسته بندی و درج محصولات در مگا منو پیشرفته و حرفه ای

امکان ایجاد صفحه به تعداد نامحدود در سایت

در بخش تماس با ما سایت ، کاربران می توانند برای شما پیام ثبت نمایند که این پیامها علاوه بر ثبت در سایت برای ایمیل شما نیز ارسال می گردند .

تکنولئوژی پیشرفته سبد خرید برای خرید چندین محصول همزمان در طراحی سایت فروشگاهی ساین لحاظ شده است.

در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی امکان اتصال به درپنل اس ام اس و درگاه بانکی فراهم شده است .

این طراحی سایت فروشگاهی دارای سیستم عوضیت و ورود کاربران است که از این طریق کاربران میتوانند با یک بار ثبت مشخصات خود ، بارها از سایت خرید نمایند بدون اینکه نیاز به ورود مجدد همه ی اطلاعات خود داشته باشند . همچنین در پنل مربوط به کاربران ، آنها می توانند لیست خریدهای خود را ببینند.

این سایت بصورت کاملا واکنش گرا (ریسپانسیو) طراحی گردیده است که این امر باعث می شود وب سایت فروشگاهی در کامپیوتر ، موبایل و تبلت به درستی نمای شداده شود .

این وب سایت فروشگاهی کاملا داینامیک است . بدین معنی که یک بخش مدیریتی کامل دارد که در آن بخش شما می توانید کلیه اطلاعات سایت خود را به سادگی و راحتی مدیریت کنید . علاوه بر آن بخش مدیریت وب سایت فروشگاهی به گونه ای طراحی گردیده است که سود شما را نیز از یک بازه زمانی تا یک بازه زمانی خاص محاسبه می کند.

امکان فروش محصولات فیزیکی و مجازی (مانند فیلم آموزشی یا فایل) در این فروشگاه فراهم است . طراحی سایت این فروشگاه به گونه ای انجام شده است که شما هم می توانید محصولات فیزیکی و هم محصولات مجازی خود را در آن به فروش برسانید .

این موارد امکانات عمومی طراحی سایت فروشگاهی هستند و در صورتی که شما قصد داشته باشید در آینده امکانات دیگری را نیز به وب سایت خود اضافه کنید این کار به سادگی امکانپذیر است .

برای مشاهده اطلاعات کاملتر در مورد امکانات و دیدن نمونه سایت فروشگاهی ، می توانید صفحه سفارش وب سایت فروشگاهی بصورت آنلاین را ببینید.

 

مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی

مدت زمانی طراحی وب سایت فروشگاهی به امکانات آن  بستگی دارد . بصورت معمول طراحی سایت فروشگاهی حدود دو هفته زمان میبرد . اما در صورتی که فروشگاه اینترنتی نیاز به امکانات خاص داشته باشد ، ممکن است طراحی سایت از سه هفته تا 3 ماه حتی زمان ببرد .

تکنولوژی پیاده سازی طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی توسط گروه فنی مهندسی ساین ، توسط زبان قدرتمند asp.net و برپایه c# انجام می گردد . همچنین در طراحی سایت فروشگاهی از تکنولوژی های java script , css , html , jquery , … نیز استفاده می شود . دیتابیس وب سایت نیز sql server می باشد.

 

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با asp.net بستگی به امکانات وب سایت دارد . اما بطور معمول با امکانات اولیه و قالب پیش فرض هزینه پیاده سازی وب سایت فروشگاهی به همراه هاست 500 مگ و دامین ir برای یک سال مبلغ 980 هزار تومان است . همچنین به مدت 1 سال پیشتیبانی سایت بصورت رایگان انجام می شود .

برای مشاهده دقیقتر هزینه های طراحی سایت و برآورد آنلاین هزینه وب سایت ، می توانید به صفحه برآورد هزینه طراحی سایت بروید.

 

بهینه سازی وب سایت فروشگاهی برای موتورهای جستجو (سئو وب سایت فروشگاهی)

در صورتی که شما قصد دارید وب سایت فروشگاهی خود را برای محصول خاصی بهینه سازی کنید ، می توانید این کار را به ما بسپارید . برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه سئو می توانید صفحه تعرفه سئو را ببینید .

در صورتی که قصد دارید با هزینه ای بسیار کمتر خودتان کار بهینه سازی سایت فروشگاهیتان را انجام دهید می توانید از بسته آموزشی سئو و بهینه سازی ما کمک بگیرید .

 

بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی شما باید چکار کنید

پس از طراحی سایت فروشگاهی شما باید اطلاعات مورد نیاز اولیه را در سایت قرار دهید . این اطلاعات شامل اطلاعات تماس و آدرس ، ثوانین و مقررات خرید از سایت ، درج محصولات در سایت و دسته بندی آنها ، گرفتن نماد اعتماد الکتونیک ، درگاه بانکی و اتصال سایت به پنل اس ام است .

پس از آن باید از طریق شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو و تبلیغات فیزیکی و مجازی برای سایت خود مشتری بیابید و آنها را با سیاست های فروش خوب تشویق به خرید نمایید.

 

آموزش کار با سایت فروشگاهی پس از طراحی سایت

پس از طراحی سایت فروشگاهی ، آموزش های لازم بصورت فیلم آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید آنها را ببینید و تمامی کارهای مورد نظرتان را در سایت انجام دهید . همچنین در صورت ابهام در کار کردن با بخشی از سایت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

 

نحوه پشتیبانی وب سایت فروشگاهی

در صورتی که وب سایت فروشگاهی شما به مشکلی برخورد کند (مثلا در بخشی از سایت خطا رخ دهد یا باگ نرم افزاری داشته باشد) ، می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت رفع گردد . برای اطلاع دقیق از شرایط و نحوه پشتیبانی سایت فروشگاهی خود می توانید صفحه پشتیبانی طراحی سایت ما را ببینید .

پس از طراحی سایت فروشگاهی تا 1 سال بصورت رایگان از وب سایت شما پشتیبانی می کنیم . پس از آن نیز در صورت نیاز می توانید با پرداخت هزینه پشتیبانی فنی سایت خود را به ما بسپارید