مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

چسب کاشی در جنوب کشور


چسب کاشی در شیراز

چسب کاشی برای اتصال دو کاشی و یا چسباندن کاشی به مصالح دیگر مثل سیمان به کف و دیوار ها به کار می رود. چسب کاشی در شیراز انواع متفاوتی دارد. از انواع چسب کاشی تولید شده توسط شرکت پترو آپادانا می توان به چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب کاشی پودری ویژه و پودر بند کشی اشاره کرد که هریک از این انواع چسب های کاشی کاربرد و مقدار استفاده متفاوتی دارند.

 

 

چسب کاشی در جنوب کشور

شرکت تولیدی مواد ساختمانی پترو آپادانا محصولات خود را در سطح شهر شیراز و شهر های جنوب کشور تولید و توزیع می کند. برای تهیه بهترین مارک از انواع چسب کاشی در شیراز و چسب کاشی در جنوب کشور به صورت عمده، شرکت پترو آپادانا در خدمت شماست.

 

قیمت چسب کاشی در شیراز

انواع چسب کاشی در شیراز با بسته بندی هایی با اندازه های مختلف در کارخانه پترو آپادانا تولید می شود. مشتریان گرامی برای اطلاع از لیست قیمت چسب کاشی در شیراز و جنوب کشور می توانند به آدرس کارخانه : شیراز - 14 کیلومتری اتوبان شیراز اصفهان ، شهرک نیایش (باجگاه) بعد از انبار دارویی شرکت پترو آپادانا آراز پارس مراجعه نموده و یا با شماره های 18-07132605115 و 09172505074 تماس حاصل نمایند.

 

چسب کاشی ضد آب در شیراز

در کاشی و سرامیک های حمام، دستشویی و کف آشپزخانه‌ که محل رطوبت و خیسی مداوم است بهترین روش استفاده از چسب کاشی ضد آب است. چسب کاشی ضد آب در شیراز با قدرت چسبندگی فوق العاده بالا و سهولت در اجرا در شرکت پترو آپادانا تولید می شود. برای استفاده از چسب کاشی در شیراز توصیه می گردد در حمام و سرویس های بهداشتی ها کاشی ها را با روش بند باز نصب کنید و از مواد بند کشی ضد آب برای مقاوم سازی هر چه بیشتر کاشی در مقابل نم زدگی استفاده شود.

 

 

چسب بتن در جنوب کشور

 

چسب بتن در شیراز

چسب بتن برای افزایش چسبندگی بتن و یا هر نوع مواد افزوده شده به بتن به کار می رود. از جمله فواید و کاربرد های چسب بتن در شیراز می توان به ممانعت از پخش رطوبت و یا نگهداری و محافظت از بتن در مقابل شرایط بد آب و هوا و حرکات ارتعاشی نام برد. چسب بتن در صنعت ساختمان کاربردهای بسیار زیادی دارد مثل ترمیم بافت های قدیمی بتن ها، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی، آب بندی و ... که شرکت پترو آپادانا با توجه به نیاز مشتریان در این خصوص به آن ها مشاوره و راهنمایی می نماید.

 شرکت پترو آپادانا می کوشد تا با استفاده از بهترین مواد اولیه برای عرضه بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین چسب بتن در شیراز به مشتریان خود در شیراز و جنوب کشور خدمت رساند.

 

 

چسب بتن در جنوب کشور

انواع چسب بتن در شیراز تولید شده در شرکت پترو آپادانا به سر تا سر شهر شیراز و شهرهای جنوب کشور ارسال می شود.

چسب بتن های در دو مدل اپوکسی و پلیمری (لاتکس) تولید و عرضه می شود.  چسب بتن مدل CH700 تولید شده در شرکت پترو آپادانا فاقد یون کالر بوده و در کاهش نفوذپذیری بتن نقش بسیار بالایی دارد. چسب بتن در شیراز برای ساخت نما و اجرای سطح اکسپوز به کار می رود و می تواند شکاف ها و درزهای بتن را به خوبی پر کند.

 

چسب بتن آب بند

چسب بتن در شیراز در مدل چسب بتن آب بند برای استفاده و ترمیم آب بندی استخر های بتنی آسیب دیده و جلوگیری از ترک خوردن و نشت قطرات آب استفاده می شود. هم چنین برای آب بندی بتن مخازن، سازه های بتنی مانند کانال های آب، کف سالن های صنعتی، باند فرودگاه ها، سد ها، پایه پل ها و ستون ها از چسب بتن در شیراز با خاصیت آب بندی فوق العاده استفاده می شود.

 

فوم بتن در شیراز و جنوب کشور

تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور

 

 شرکت پترو آپادانا آراز پارس از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، تامین مواد و ارائه خدمات فنی و مهندسی در خصوص مواد افزودنی بتن وگروت های پایه سیمانی و اپوکسی آغاز نمود.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از دانش فنی مهندسی روز دنیا و با به کارگیری کادر مجرب در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور فعال است. مواد تولید شده در شرکت پترو آپادانا شامل: انواع روان کننده ها)نرمال، زودگیر، دیرگیر و ابر روان کننده (انواع آب بند کننده ها، چسب های ساختمانی، انواع ترمیم کننده ها و محافظ بتن، انواع پوشش ها و مواد نگهدارنده، فوم شیمیایی بتن و فوم حفاری.

گروت در شیراز

شرکت پترو آپادانا آراز پارس در زمینه ی تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور و انواع گروت های پایه سیمانی و اپوکسی به فعالیت می پردازد انواع گروت های تولید شده مثل گروت های آماده یGLR ، گروت اپوکسی XCR، گروت منبسط کننده ی EGR و ...

پودر ضد فرسایش

شرکت پترو آپادانا با عرضه ی انواع پودر های ضد فرسایش در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور یکه تاز است.

فوم بتن در شیراز و جنوب کشور

شرکت تولیدی ساختمانی پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور ، به تولید فوم بتن در شیراز و در شهرهای جنوبی کشور به فعالیت می پردازد.

فوم حفاری در شیراز و جنوب کشور

کارخانه پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور در تلاش است تا شهر شیراز و شهرهای جنوبی را از واردات مواد ساختمانی مثل فوم بتن، فوم حفاری و انواع مواد ساختمانی بی نیاز سازد.