مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

قیمت موشن گرافیک در شیراز

قیمت موشن گرافیک در شیراز



موشن گرافیک تبلیغاتی یکی از راه های بسیار جذاب برای تبلیغات کسب و کار و برندسازی می باشد. چرا که می توان با استفاده از تصاویر زیبا و صداهای جذاب ، بهترین داستان ها را در قالب موشن گرافیک برای مخاطب تعریف کرد. موشن گرافیک تبلیغاتی راه حل بسیاری از برند ها برای معرفی محصولات و خدماتشان به خصوص آنهایی محصولات و خدمات پیچیده ای دارند ، می باشد. ما نیز آن را به شما پیشنهاد می کنیم. جهت اطلاع از قیمت با ما در تماس باشید.



قیمت موشن گرافیک شیراز


قیمت موشن گرافیک شیراز




  1. ابتدا طرح و سناریوی موشن گرافیک مکتوب شده و مورد تایید شما قرار می گیرد.
  2. پس از تایید طرح، تصاویر مورد استفاده در موشن گرافیک بررسی شده و به تایید شما می رسد.
  3. در مرحله سوم متحرک سازی تصاویر انجام می گردد.
  4. مرحله نهایی نیز مربوط به صداگذاری می باشد.

قابل ذکر است که تمام مراحل ساخت موشن گرافیک در شرکت ساین با تایید مشتری انجام شده و به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا می گردد. برای اطلاعا از قیمت تماس بگیرید.

قیمت موشن گرافیک


قیمت موشن گرافیک




این روزها بازار تبلیغات بسیار داغ است و در زندگی هر فردی ریشه کرده است. به نحوی که حیات شغلی هر فردی به تبلیغات وابسته است. روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات آنلاین و اینترنتی. اما با پیشرفت تکنولوژی تبلیغات آنلاین بسیار گسترده شده و بسیاری از کسب و کار ها به این نوع تبلیغات روی آورده اند. سایت و شبکه های اجتماعی نمونه ای از تبلیغات آنلاین هستند.

برای اطلاع از قیمت موشن گرافیک با ما در تماس باشید.

اسکلت فلزی

اسکلت فلزی



امروزه با توجه به فراگیر شدن ساخت و سازها، توجه به اسکلت فلزی نیز بیشتر شده است. اسکلت فلزی یکی از روش های مدرن ساخت و ساز می باشد که مزایای زیادی نسبت به روش های ساخت و ساز دیگر از جمله سازه های بتنی دارد. ساخت اسکلت فلزی در شرکت رهنما سازه فولاد صنعت به دو صورت اسکلت فلزی جوشی و اسکلت فلزی پیچ و مهره ای انجام می گردد.

اسکلت فلزی چیست؟

اسکلت فلزی سازه ای است که توسط فولاد ، تیر و ستون ساخته می شود. البته فولاد مهم ترین عنصر در ساخت اسکلت فلزی می باشد که مزایای فراوانی از جمله قابلیت ارتجاع ، جوشکاری ، شکل پذیری ، مقاومت بالا و … نیز دارد. از سازه های کوچک مانند سوله تا ساختمان های بزرگ و حتی آسمان خراش ها نیز توسط اسکلت فلزی قابل اجرا هستند.

اسکلت فلزی یا بتنی

این سوال بسیاری از افرادی است که اقدام به ساخت و ساز می کنند: اسکلت فلزی یا بتنی؟ باید گفت که امروزه دیگر روش ساخت و ساز اسکلت بتنی منسوخ شده و جای خود را به روش های مدرن یعنی اسکلت فلزی داده است. از جمله موارد برتری اسکلت فلزی نسبت به اسکلت بتنی می توان به صرفه جویی در وقت ، مقاومت بالا ، هزینه پایین ، سازگاری با محیط زیست ، دسترسی آسان به مصالح ، طول عمر بالا و … اشاره کرد. در ادامه نیز با مزایای دیگر اسکلت فلزی آشنا خواهید شد.

اسکلت فلزی

مزایای اسکلت فلزی

ساخت  اسکلت فلزی در مقایسه با ساخت سازه های دیگر از جمله سازه های بتنی مزایایی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • وزن بسیار کم در مقایسه با سازه های بتنی
  • مقاومت بالا در برابر زلزله ، طوفان و …
  • سرعت بیشتر در ساخت اسکلت فلزی نسبت به سازه های بتنی
  • قابلیت رفع عیب بدون تخریب بنا
  • استفاده بهینه از فضا در اسکلت فلزی
  • قابلیت استفاده از اسکلت فلزی با طول بسیار زیاد در ساختمان های طویل
  • نصب و اجرای آسان اسکلت فلزی

اسکلت فلزی ساختمان

همان طور که پیش تر گفتیم برای ساخت ساختمان ها نیز می توان از اسکلت فلزی بهره برد. ساخت اسکلت فلزی ساختمان نسبت به اسکلت بتنی ساختمان بسیار با صرفه تر ، سبک تر و سریع تر انجام می گردد. تمام این عوامل و عوامل بسیار دیگری موجب شده اند تا ساخت اسکلت فلزی ساختمان در تمام دنیا مرسوم شود. اسکلت فلزی ساختمان توسط تیر ها و ستون هایی که به صورت عمودی و افقی روی هم قرار می گیرند ساخته می شود.

اسکلت فلزی دو طبقه

ساخت اسکلت فلزی هم به صورت یک طبقه و هم دو طبقه و چند طبقه انجام می گردد و هیچ محدودیتی در تعداد طبقات اسکلت فلزی وجود ندارد. اسکلت فلزی دو طبقه نیز به راحتی توسط فولاد و تیر و ستون ها قابل اجرا می باشد.

سوله ورزشی

سوله ورزشی



یکی از کاربردهای سوله صنعتی یا همان سوله تیرورقی ، برای ساخت سوله ورزشی می باشد. این روز ها همه به ورزش روی آورده اند و اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. از این رو ساخت سوله ورزشی بسیار رواج پیدا کرده و جای خود را به سازه های بتنی داده است. سالن بدمینتون ، فوتبال ، فوتسال ، تنیس ، والیبال ، بستکبال ، اسکیت و بسیاری از ورزش های دیگر را می توان توسط ساخت سوله ورزشی با هزینه ای بسیار کم و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد.

ساخت سوله ورزشی

در ساخت سوله ورزشی باید نکات مهمی را مورد توجه قرار داد. مهم ترین در ساخت سوله ورزشی نوع کاربرد آن و ورزشی که در قرار است در آن انجام شود، می باشد. چرا که با توجه به این امر مهم ابعاد سوله مشخص می گردد. شرکت مهندسی رهنما سازه پارس با مهندسین خبره و حرفه ای، متخصص در زمینه ساخت انواع سوله و همچنین سوله ورزشی می باشد. ساخت سوله ورزشی خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به ما بسپارید.

مزایای سوله ورزشی

سوله ورزشی نسبت یه سازه های بتنی مزایای فراوانی دارد. از جمله مزایای مهم ساخت سوله ورزشی می توان موارد زیر را نام برد :

  • مقرون به صرفه تر بودن سوله ورزشی
  • زمان کوتاه تر و سریع تر ساخت سوله ورزشی
  • وزن سبک سوله ورزشی
  • امکان طراحی زیبا و متنوع سوله ورزشی
  • امکان اجرای سوله ورزشی با ابعاد دهانه بزرگ
  • قابلیت جابجایی سوله ورزشی در سوله های پیچ و مهره ای
سوله ورزشی

مراحل ساخت سوله ورزشی

همان طور که پیش تر گفتیم اولین قدم برای ساخت سوله ورزشی اطلاع از کاربرد آن است به این منظور که برای چه ورزشی به کار برده می شود. پس از تعیین ابعاد سوله طراحی سوله ورزشی انجام شده و برای اجرا آماده می گردد. اجرای سوله ورزشی نیز دارای مراحل زیر می باشد:

  • خاکبرداری سوله ورزشی
  • بتن ریزی و اجرای فنداسیون سوله ورزشی
  • نصب اسکلت فلزی سوله ورزشی
  • نصب پوشش سقف سوله ورزشی
  • کف سازی و اجرای بدنه سوله ورزشی
  • محوطه سازی سوله صنعتی
  • اجرای نمای سوله صنعتی

ابعاد سوله ورزشی

ابعاد سوله ورزشی با توجه به نوع کاربرد سوله ورزشی ، محل اجرای سوله ورزشی و اینکه برای چه ورزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت متفاوت است. برای مثال ابعاد سوله ورزشی فوتبال 25 تا 42 متر طول و 15 تا 25 متر عرض دارد. بدیهی است که ابعاد سوله ورزشی برای ورزش های بدمینتون ، فوتسال ، بسکتبال ، والیبال و … متفاوت خواهد بود.

هزینه سوله ورزشی

هزینه ساخت سوله ورزشی به عوامل و فاکتورهای مختلفی نظیر ابعاد سوله ، نوع کاربرد سوله ، محل اجرای سوله ، ارتفاع سوله و به خصوص وزن سوله و عوامل دیگر بستگی دارد. بنابراین هزینه ساخت سوله ورزشی با توجه به موارد ذکر شده و بسیاری موارد دیگر برآورد شده و رقم از پیش تعیین شده ای را نمی توان برای آن تعیین کرد.

برای اطلاعات بییشتر در رابطه با هزینه ساخت سوله ورزشی می توانید با ما در تماس باشید.