مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

خودرو بر

خودرو بر

 

 

خودرو بر همان طور که از نامش پیداست وسیله و در واقع خودرویی است مخصوص حمل خودرو که می تواند خودروها را از شهری به شهر دیگر جا به جا کند و از جرثقیل های حمل خودرو ایمن تر است و بیشتر برای مسافت های طولانی استفاده می شود. در خودرو بر ها امکان تغییر زاویه کفی حمل خودرو وجود دارد تا بتوان بر اساس وضعیت جاده آن را تنظیم کرده و کاملا ایمن خودرو را از جایی به جای دیگر انتقال داد.

خدمات خودرو بر شرکت پیشگامان رخش پارسیان با بهره گیری از خودرو بر های ایمن و همچنین نیروهای کارآمد خودروی شما را با بیشترین ایمنی و در سریع ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور جا به جا می کند.

 

خودرو بر

 

خدمات خودرو بر

خدمات خودرو بر شرکت پیشگامان رخش پارسیان را می توان به صورت زیر نام برد:

*انتقال خودرو به تعمیرگاه

*فک پلاک خودرو

*مسافرت

*تحویل خودرو صفر درب منزل

*و ...

 

خودرو بر ارزان

شرکت پیشگامان رخش پارسیان همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد و در این راستا اقدام به ارائه خدمات خودرو بر ارزان نموده است. ما یکی از مدعیان ارزانترین ترین قیمت خودرو بر در کشور هستیم؛ چرا که بدون واسطه و مستقیما با مشتری در ارتباط خواهیم بود. بنابراین خودروی خود را بدون واسطه و کم ترین هزینه حمل به ما بسپارید.

 

مزایای خودرو بر

استفاده از خودرو بر برای حمل خودرو نسبت به خودروهای دیگر و جرثقیل ها مزایایی دارد که در این بخش به معرفی این مزایا می پردازیم:

*خودرو بر ایمن تر است.

*سرعت حمل خودرو توسط خودرو بر بسیار بیشتر است.

*درصد آسیب های احتمالی به خودرو در حمل خودرو توسط خودرو بر ها بسیار پایین تر و صفر است.

*خودرو بر پایدار تر است و این امر موجب می شود که خودرو بدون هیچ حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

 

شرکت پیشگامان رخش پارسیان با در اختیار داشتن انواع خودرو بر ها با کیفیت بالا و مطمئن خودروی شما را به هر نقطه از کشور که مد نظرتان است حمل می کند. با ما در تماس باشید.

 

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

 

قیمت جرثقیل نیسان خودرو بر ، امداد ماشین سنگین ، قیمت کفی خودرو بر ، خودروبر ارزان ، کفی خودرو بر ، خودروبر ، شماره خودروبر ، شماره خودرو بر ، قیمت کفی خودروبر ، کفی خودروبر

 

امداد خودرو

امداد خودرو

 

 

بدون شک برای همه ما پیش آمده است که در مسیر رفت و آمد با خودرو به مشکلاتی برخورد کرده و به دلیل نقص فنی خودرو دیگر قادر به ادامه حرکت نباشیم. بنابراین حلال مشکلات ما در چنین مواقعی امداد خودرو است. امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان در هر ساعت از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به هموطنان عزیز در هر نقطه از کشور می باشد.

خدمات امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان شامل اعزام یدک کش تا اولین تعمیرگاه ، مکانیک سیار ، خدمات در محل مشتری و .... می باشد. بنابراین در هنگام بروز مشکل هنگام رانندگی، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمت رسانی نماییم.

امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان برای وقت و زمان مشتریان خود ارزش بسیاری قادل بوده و در تلاش است تا با حمل و جابجایی آسان خودروی شما و همچنین استفاده از کادر حرفه ای و با تجربه که در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می شوند، در زمان شما صرفه جویی به عمل آورد.

 

امداد خودرو

 

خدمات امداد خودرو

عمده خدماتی که امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان اراده می دهد شامل موارد زیر است :

تعمیر در محل

مکانیک سیار

برق خودرو

اعزام یدک کش به محل

انتقال خودرو به تعمیرگاه

سوخت رسانی در جاده ها

و ...

 

شماره ی امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان با شعبه های متعدد در تمام نقاط کشور در خدمت هموطنان عزیز می باشد. بنابراین شما در هر نقطه از کشور که باشید و نیاز به شماره ی امداد خودرو جاده ای پیدا کردید می توانید با امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان تماس بگیرید.

 

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هدف اصلی امداد خودرو پیشگامان رخش پارسیان کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود به بهترین شکل ممکن بوده و تمام تلاش خود را در این راستا به انجام خواهد رساند.

 

شماره های تماس :

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

 

امداد خودرو سایپا ، کارت طلایی امداد خودرو ، سیستم عملیات امداد خودرو ایران ، امداد خودرو شبانه روزی ، شماره ی امداد خودرو جاده ای ، امداد خودرو کرمان موتور ، امداد خودرو شبانه روزی ، شماره امداد خودرو ، امداد خودرو سیار

حمل خودرو

حمل خودرو

 

 

شرکت پیشگامان رخش پارسیان در زمینه حمل خودرو در تمام نقاط کشور فعالیت می کند. حمل خودرو به منظورهای مختلفی صورت می گیرد که یکی از شایع ترین آنها حمل خودروهای نو و خریداری شده و رساندن آنها به دست مشتری است.

روش حمل خودرو نیز از طریق روش های متعددی صورت می گیرد. از جمله این روش ها می توان به حمل خودرو هوایی از طریق هواپیما ، حمل خودرو زمینی از طریق کامیون ، حمل خودرو ریلی از طریق قطار و حمل خودرو دریایی از طریق کشتی اشاره کرد.

برای حمل خودرو در داخل کشور معمولا از روش های زمینی و ریلی استفاده می شود و برای حمل خودرو برون مرزی نیز روش های هوایی و دریایی رواج دارند. هر چند که از تمام روش ها می توان برای حمل خودرو چه داخل کشور و چه خارج از کشور بهره برد.

 

حمل خودرو

 

حمل خودرو بین شهری

یکی از شایع ترین حمل خودروها حمل خودرو بین شهری است. همان طور که گفته شد حمل خودرو بین شهری به منظور جابجایی خودروهای خریداری شده و تحویل به خریدار است. شرکت پیشگامان رخش پارسیان با برخورداری از شعبه های متعدد در بیشتر نقاط کشور ، خدمات حمل خودرو بین شهری بین تمام شهرهای کشور را به هموطنان عزیز با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می کند.

 

کامیونت حمل خودرو

حمل خودرو توسط ماشین های مختلفی صورت می گیرد که یکی از آنها کامیونت حمل خودرو است. کامیونت کامیون های کوچکی هستند که می توان گفت اندازه ای بین وانت و کامیون دارند و دارای یک اتاقک کوچک هستند و برای حمل خودرو به صورت تکی مناسبند. شرکت پیشگامان رخش پارسیان با در اختیار داشتن کامیونت حمل خودرو ، آماده ی ارائه ی خدمات حمل خودرو در تمام نقاط کشور می باشد.

 

هزینه حمل خودرو به شهرستان

هزینه حمل خودرو به شهرستان بستگی به نوع ماشین دارد. اما با این حال نگران هزینه حمل خودرو به شهرستان نباشید؛ چرا که شرکت پیشگامان رخش پارسیان بدون واسطه و در نتیجه با کمترین هزینه حمل اقدام به حمل خودروی شما خواهد کرد.

 

با ما در تماس باشید :

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

 

 

 

جرثقیل حمل خودرو شیراز ، هزینه حمل خودرو با یدک کش ، هزینه حمل خودرو با کفی ، حمل خودرو با تریلی ، تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر ، حمل خودرو با جرثقیل ، حمل خودرو صفر کیلومتر ، هزینه حمل خودرو با کفی ، تعرفه حمل خودرو با کفی خودرو بر ، هزینه حمل خودرو با یدک کش ، حمل خودرو از تهران به شهرستان ، حمل خودرو شهرستان ، حمل خودرو به شهرستان ، حمل اتومبیل ، حمل خودرو به تمام نقاط کشور ، هزینه حمل خودرو به شهرستان ، حمل خودرو صفر ، حمل خودرو تصادفی ، قیمت حمل خودرو ، جرثقیل حمل خودرو ، تریلی حمل خودرو ، حمل خودرو شبانه روزی