مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

امداد خودرو

امداد خودرو

 

 

بدون شک برای همه ما پیش آمده است که در مسیر رفت و آمد با خودرو به مشکلاتی برخورد کرده و به دلیل نقص فنی خودرو دیگر قادر به ادامه حرکت نباشیم. بنابراین حلال مشکلات ما در چنین مواقعی امداد خودرو است. امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان در هر ساعت از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به هموطنان عزیز در هر نقطه از کشور می باشد.

خدمات امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان شامل اعزام یدک کش تا اولین تعمیرگاه ، مکانیک سیار ، خدمات در محل مشتری و .... می باشد. بنابراین در هنگام بروز مشکل هنگام رانندگی، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمت رسانی نماییم.

امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان برای وقت و زمان مشتریان خود ارزش بسیاری قادل بوده و در تلاش است تا با حمل و جابجایی آسان خودروی شما و همچنین استفاده از کادر حرفه ای و با تجربه که در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می شوند، در زمان شما صرفه جویی به عمل آورد.

 

امداد خودرو

 

خدمات امداد خودرو

عمده خدماتی که امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان اراده می دهد شامل موارد زیر است :

تعمیر در محل

مکانیک سیار

برق خودرو

اعزام یدک کش به محل

انتقال خودرو به تعمیرگاه

سوخت رسانی در جاده ها

و ...

 

شماره ی امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان با شعبه های متعدد در تمام نقاط کشور در خدمت هموطنان عزیز می باشد. بنابراین شما در هر نقطه از کشور که باشید و نیاز به شماره ی امداد خودرو جاده ای پیدا کردید می توانید با امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان تماس بگیرید.

 

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هدف اصلی امداد خودرو پیشگامان رخش پارسیان کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود به بهترین شکل ممکن بوده و تمام تلاش خود را در این راستا به انجام خواهد رساند.

 

شماره های تماس :

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

 

امداد خودرو سایپا ، کارت طلایی امداد خودرو ، سیستم عملیات امداد خودرو ایران ، امداد خودرو شبانه روزی ، شماره ی امداد خودرو جاده ای ، امداد خودرو کرمان موتور ، امداد خودرو شبانه روزی ، شماره امداد خودرو ، امداد خودرو سیار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.