مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

عینک آفتابی در شیراز

عینک آفتابی در شیراز

 

عینک آفتابی وسیله ای ضروری برای محافظت از چشم ها در برابر اشعه ی ماورای بنفش (UV) نور خورشید است. چرا که قرار گرفتن مداوم در برابر اشعه های مضر خورشید می تواند منجر به بیماری های چشم از جمله آب مروارید، کوری برف، ناخنک، التهاب قرنیه، و همچنین سرطان پوست گردد. همچنین انعکاس نور خورشید از سطوح منعکس کننده مانند برف، شیشه، آینه، آب، شن و ... خطرناک است و ممکن است آسیب های فراوانی به چشم وارد کند.

برای خرید یک عینک آفتابی خوب ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که عینک آفتابی به طور کامل جلوی عبور اشعه ماورای بنفش نوع A و B را بگیرد. از نکات مهم دیگر در خرید عینک آفتابی می توان به رنگ شیشه ی عینک آفتابی که بهتر است دودی، سبز یا قهوه ای باشد، کیفیت شیشه ی عینک آفتابی، اندازه ی عینک آفتابی که بهتر است بزرگ باشد، خرید عینک آفتابی با شیشه ی پلاریزه برای استفاده در آب، قالب مناسب عینک، شکل و چهارچوب عینک آفتابی، ماده ی استفاده شده در ساخت عینک آفتابی، و ... اشاره کرد.

توصیه می شود برای خرید عینک آفتابی مناسب به فروشگاه های معتبر عینک آفتابی مراجعه نمایید و از خرید عینک های آفتابی ارزان قیمت و به خصوص از دست فروشان خودداری کنید. چرا که عینک های ارزان قیمت نه تنها موجب حفظ سلامت و مراقبت از چشم ها نمی شوند؛ بلکه ممکن است ضرر و زیان های بسیار جبران ناپذیری نیز به همراه داشته باشند.

برای مشاهده ی لیست فروشگاه های عینک آفتابی در شیراز به وبسایت  http://www.iranberands.ir مراجعه نمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.