مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

رستوران و فست فود در شیراز

رستوران و فست فود در شیراز

 

امروزه رستوران و فست فود نقش غیر قابل انکاری در زندگی ما ایفا می کند. حتما شما هم در هنگام مسافرت یا هنگامی که سرکار هستید و مجبورید برای اتمام کار ظهر را در محل کارتان بمانید؛ برای صرف ناهار یا شام گذرتان به رستوران و فست فود افتاده است. البته بدون شک غذای خانگی هیچ گاه جای غذای رستوران و فست فود را نمی گیرد ولی گاهی اوقات چاره ای جز مراجعه به رستوران و فست فود نیست. حتی بعضی افراد امتحان کردن غذاهای جدید و متنوع در رستوران و فست فود را نوعی تفریح و سرگرمی می دانند و از این امر بسیار لذت می برند.

یک رستوران و فست فود خوب ویژگی هایی دارد و نکاتی را باید رعایت کند تا مشتریان بیشتری را جذب نماید. این ویژگی ها عبارتند از : توجه به اصول بهداشتی، آشپزخانه ی قابل رویت، کارکنان مودب و پاسخگو، تهیه ی پرس های غذایی به اندازه، داشتن سیستم تهویه ی مناسب، داشتن فضای مناسب، حضور مسئول رستوران در کنار مشتریان، رعایت تناسب در غذاها، داشتن بشقاب های محاسبه شده به معنی تشکیل شدن غذا از 50 درصد سبزیجات، 25 درصد مواد پروتئینی و 25 درصد دیگر غلات، داشتن نور کافی و شلوغ نبودن، رعایت آداب سرو غذا، سرو غذاهای سالم و مغزی و ... . علاوه بر نکات گفته شده فضای جذاب و زیبا نیز در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارد.

پرطرفدارترین غذاهای رستوران و فست فود را ساندویچ، برگر، پیتزا، هات داگ، کباب ترکی، استیک و سوخاری تشکیل می دهند. بسیاری از رستوران ها نیز متخصص سرو غذاهای بین المللی هستند مانند رستوران ایتالیایی، رستوران هندی، رستوران عربی، رستوران اسپانیایی و ... .

برای مشاهده ی لیست رستوران و فست فود های شیراز به وبسایت http://www.iranberands.ir مراجعه نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.