مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

آموزشگاه زبان در شیراز

آموزشگاه زبان در شیراز

 

در سال های اخیر یادگیری زبان های مختلف که مهم ترین آن زبان انگلیسی است بسیار رواج پیدا کرده است. والدین کودکان خود را از سنین کم به آموزشگاه های زبان می فرستند تا علاوه بر زبان مادری خود زبان های دیگر را نیز یاد بگیرند. این امر در آینده ی شغلی فرزندان بسیار حائز اهمیت است.

در اغلب آموزشگاه های زبان علاوه بر زبان انگلیسی؛ زبان اسپانیایی، زبان فرانسوی، زبان ایتالیایی، زبان روسی، زبان عربی و ... نیز آموزش داده می شود. همچنین برگزاری دوره های آیلتس IELTS و تافل TOFEL و GRE که مدارک آن مورد تایید جهانی هستند و در امر مهاجرت به خارج از کشور اهمیت بسزایی دارند؛ در آموزشگاه های زبان ارائه می گردد.

متد های اصلی تدریس زبان در آموزشگاه های زبان انگلیسی عبارتند از : آموزش زبان به روش گرامر-ترجمه، آموزش زبان به روش مستقیم، آموزش زبان به روش صوتی، آموزش زبان به روش اومانیستی یا انسان گرایانه، آموزش زبان به روش ارتباطی و ...  که هر کدام متد خاصی را در آموزش زبان استفاده می کنند.

یک آموزشگاه زبان خوب باید ویژگی هایی از جمله مشتری مدار بودن، یادگیری در فضای آموزشی آرام و مناسب، به کارگیری اساتید خوب و با تجربه، استفاده از سیستم ارزشیابی مناسب، منابع کتب درسی، استفاده از تمرین و تکرار در آموزش زبان و ... داشته باشد.

برای مشاهده ی لیست آموزشگاه های زبان در شیراز به وبسایت http://www.iranberands.ir مراجعه نمایید.


ابر کلمات کلیدی :

آموزشگاه زبان اسپانیایی در شیراز
, آموزشگاه زبان پسرانه در شیراز , برگزاری دوره های آیلتس IELTS و تافل TOFEL و GRE در شیراز , آموزشگاه های زبان شیراز , لیست آموزشگاه های زبان شیراز , موسسه زبان های خارجه شیراز , آموزشگاه زبان انگلیسی ، آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز , آموزشگاه زبان فرانسوی در شیراز , آموزشگاه زبان ایتالیایی ، آموزشگاه زبان روسی ، آموزشگاه زبان عربی در شیراز , دوره های چت ، دوره های فشرده مکالمه زبان در شیراز
, کانون زبان در شیراز , آموزش زبان انگلیسی به کودکان در شیراز , آموزشگاه زبان دخترانه در شیراز , بهترین آموزشگاه زبان شیراز , تدریس خصوصی زبان انگلیسی در شیراز , بهترین مدرس خصوصی زبان شیراز , آمادگی آزمون آیلتس در شیراز , آموزشگاه زبان نوین شیراز , کانون زبان ایران در شیراز , آموزشگاه زبان کودکان در شیراز , خانه زبان کودک شیراز , آموزشگاه زبان شیراز , آموزشگاه زبان بهار شیراز , لیست آموزشگاه های زبان شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.