مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

بینایی و شنوایی سنجی در شیراز

بینایی و شنوایی سنجی در شیراز

 

چشم ها و گوش ها از مهم ترین اعضای بدن ما هستند و مراقبت به منظور پیشگیری از بیماری های چشم و گوش بسیار حائز اهمیت است. بینوایی و شنوایی سنجی مداوم روشی برای مراقبت و تحت کنترل بودن چشم ها و گوش ها مخصوصا در کودکان است تا کوچک ترین ضعف در قدرت بینایی و شنوایی سریعا تشخیص داده شده و درمان گردد و به مراحل شدیدتر و غیر قابل جبران نرسد.

بینایی سنجی یا اپتومتری معاینات کامل چشم توسط اپتومتریست است که در آن به ارزیابی دید و تطابق و حرکات چشمی با استفاده از دستگاه بینایی سنج می پردازند. اپتومتریست وظایف گوناگونی بر عهده دارد که از آن جمله می توان به بررسی نارسایی های بینایی، معاینه چشم و تجویز عینک برای رفع عیوب انکساری، تشخیص نارسایی های اختلال دید دو چشمی، تشخیص اختلالات بینایی در محیط های آموزشی مانند مدرسه، بررسی اختلالات بینایی به منظور گواهینامه رانندگی، درمان غیر جراحی تنبلی چشم، انجام تست های غربالگری برای اندازه گیری بینایی، تجویز وسایل کمک بینایی در افراد کم بینا، ارزیابی دید رنگ و دید بعد، تجویز لنز و عدسی های طبی و ... اشاره کرد.

شنوایی سنجی یا ادیومتری نیز معاینه کامل گوش توسط ادیولوژیست است که در آن به اندازه گیری میزان شنوایی با استفاده از دستگاه شنوایی سنج می پردازند. وظایف ادیولوژیست عبارت است از : تجویز سمعک برای افراد کم شنوا، تست های رایج شنوایی، ارزیابی وزوز گوش، تعادل و سرگیجه، انجام کلیه ی آزمون های شنوایی و غربالگری شنوایی کودکان، بزرگسالان و نوزادان بدو تولد، شنوایی سنجی با محرکات گفتاری و ... .

برای مشاهده لیست مراکز بینایی و شنوایی سنجی در شیراز به وبسایت http://www.iranberands.ir مراجعه نمایید.


ابر کلملت کلیدی:

لیست مراکز شنوایی سنجی و سمعک در شیراز , ادیولوژیست شیراز , اپتومتریست شیراز , تجویز لنز و عدسی های طبی در شیراز , بهترین کلینیک های شنوایی سنجی شیراز ,  فروشگاه های انواع سمعک های داخل گوشی ، پشت گوشی ، نامرئی ، دیجیتال ، هوشمند ، وایرلس دار در شیرازتست های رایج شنوایی ، ارزیابی وزوز گوش ، تعادل و سرگیجه در شیرازانجام کلیه آزمون های شنوایی و غربالگری شنوایی کودکان ، بزرگسال و نوزادان بدو تولد در شیرازمراکز شنوایی سنجی دولتی در شیرازبهترین مرکز شنوایی سنجی شیرازنمایندگی سمعک در شیرازکلینیک شنوایی و سمعک شیراز کلینیک شنوایی شیرازشنوایی سنجی در شیرازکلینیک شنوایی سنجی شیرازمراکز شنوایی سنجی در شیراز , شنوایی سنجی شیرازمراکز شنوایی سنجی شیرازشنوایی سنجی نوزاد شیرازشنوایی سنجی های شیراز , لیست مراکز شنوایی سنجی شیرازبینایی سنجی شیراز , لیست مراکز بینایی سنجی در شیرازبینایی سنجی کودکان در شیرازبهترین بینایی سنجی شیراز , بینایی سنجی کودکان با دستگاه در شیرازآدرس بینایی سنجی در شیرازمعاینه چشم و تجویز عینک در شیراز , عینک سازی خوب در شیراز , متخصص بینایی سنجی شیرازبهترین مرکز بینایی سنجی شیرازبینایی سنجی شیراز تخفیفمراکز بینایی سنجی کودکان شیراز بینایی سنجی دانشگاه شیرازمراکز سنجش بینایی کودکان در شیرازتخفیف بینایی سنجی شیراز , بینایی سنجی شیراز , بینایی سنجی در شیرازمراکز بینایی سنجی شیراز , بینایی سنجی های شیرازمراکز بینایی سنجی در شیرازلیست مراکز بینایی سنجی شیرازلیست مراکز بینایی و شنوایی سنجی شیرازمراکز بینایی و شنوایی سنجی شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.