مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

ماساژ در شیراز

ماساژ در شیراز

 

 

ماساژ حرکات منظم و اصولی توسط دست بر روی بافت های بدن است که به منظور تقویت سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل و گردش خون در بدن انجام می شود. ماساژ فواید بسیار زیادی برای جسم و روح دارد. ماساژور باید برای این کار آموزش دیده باشد و بتواند فشارهای قوی و ضعیفی را به عضلات و مفاصل بدن به منظور کاهش درد اعمال کند. در واقع ماساژ یکی از شاخه های علم فیزیوتراپی است که به آن ماساژ درمانی گفته می شود.

ماساژ انواع مختلفی دارد که هر کدام بر روی قسمت خاصی از بدن مانند صورت، گردن، کمر، دست ها و پاها و ... تمرکز دارد. از جمله انواع ماساژ می توان به ماساژ سوئدی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ تایلندی، ماساژ آروماتراپی، ماساژ بافت عمیق، ماساژ ورزشی، ماساژ نقطه ای، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ شیاتسو، ماساژ قبل از زایمان، ماساژ با صندلی ماساژ، ماساژ کالیفرنیایی، اسالن، حس درمانی، وتسو، ماساژ استخوانی، ماساژ آما، ماساژ کشش لنفاوی، ماساژ جین شین دو، ماساژ تراگر و ... اشاره کرد.

ماساژ فواید فراوانی دارد. از فواید ماساژ می توان مواردی چون درمان افسردگی، کاهش درد زایمان، افزایش تمرکز، بهبود ضخم های پوست، باز کردن عضلات پیچ خورده، صاف و شفاف شدن پوست، بالا بردن سیستم دفاعی بدن، رفع استرس، ایجاد آرامش، کاهش درد، کاهش تنش عضلانی، افزایش جریان خون در بدن، کمک به حرکات مواد داخل روده و ... را نام برد.

برای مشاهده مراکز ماساژ در شیراز به وبسای http://iranberands.ir مراجعه نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.