مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

پرده سرا در شیراز

پرده سرا در شیراز

 

بی شک در هر خانه ای حداقل یک پنجره وجود دارد. پنجره نیز نیازمند به پرده است. پرده ها علاوه بر ایجاد پوشش و محرم نمودن منزل، از عناصر مهم و تاثیر گذار بر روی زیبایی و چیدمان منزل نیز به شمار می روند.رده ها از نظر نوع، جنس، رنگ و ... با یکدیگر تفاوت دارند و هر جنس و رنگ پرده ایی مناسب مکان مخصوصی است. مثلا پرده ی اتاق خواب را نمی توان در اتاق نشیمن یا پذیرایی نصب کرد و از پرده ی منزل نیز نمی توان در اداره، شرکت بیمارستان و ... استفاده کرد.

انواع پرده ها را می توان به پرده پارچه ای که خود جنس های متنوعی دارد، پرده چاپی، پرده زبرا، پرده کرکره فلزی، پرده ریسه، پرده شرشره تصویری و ... تقسیم بندی نمود که هر کدام برای محیطی مناسب هستند. پرده ی مناسب برای اتاق کودکان پرده ای با رنگ و طرح شاد است و پرده ای که برای اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد پرده هایی با رنگ و طرح سنگین تر هستند. برای ادارات و شرکت ها معمولا از پرده های کرکره ای استفاده می کنند و در بیمارستان ها نیز پرده پارچه ای با رنگ های ملیح و آرامش بخش به کار برده می شود.

در انتخاب یک پرده خوب و با کیفیت باید عواملی از جمله جنس پرده، بافت پرده، رنگ پرده، کوچک یا بزرگ بودن منزل، طول و عرض پرده، دوام پرده، آستر پرده، طرح پرده، شستشوی راحت و ... توجه نمود. انواع جنس های پرده های پارچه ای نیز عبارتند از : نخی، حریر، کتان، دانتل، مخمل، ابریشم، ساتن، تور و ... که هر کدام زیبایی خاصی دارند.

برای اطلاع از لیست پرده فروشی های شیراز به وبسایت http://iranberands.ir مراجعه نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.