مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

ارتودنسی در شیراز

ارتودنسی در شیراز

 

 

ارتودنسی یکی از زیر مجموعه های تخصص دندانپزشکی است. ارتودنسی دندان روشی در دندانپزشکی برای تصحیح و بهبود ظاهر دندان های نامرتب و نامنظم است. هنگامی که دندان ها یا دو فک به دلایل مختلفی از جمله کوچک بودن فک یا کج بودن دندان ها و ... در موقعیت نامناسبی نسبت به یکدیگر قرار گرفته باشند و با هم تراز نباشند؛ نیاز به ارتودنسی دندان ها احساس می شود.

ارتودنسی دندان ها شامل اقدامات زیادی بر روی دندان هاست. متخصصان ارتودنسی اقدامات بسیاری بر روی دندان ها از قبیل ردیف کردن دندان های نامرتب، درمان ناهنجاری های فک، ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت، بستن فاصله ی بین دندان ها، اصلاح نامتقارن بودن دندان های فک بالا و دندان های فک پایین، درمان شلوغی و روی هم افتادگی دندان ها، درمان جلوتر بودن دندان های فک پایین از دندان های فک بالا، نزدیک کردن دندان ها به هم با ارتودنسی و ... انجام می دهند.

روش های ارتودنسی دندان به دو صورت انجام می گیرد: روش ارتودنسی دندان ثابت و روش ارتودنسی دندان متحرک. در روش ارتودنسی دندان ثابت از دستگاه هایی استفاده می شود که بیمار نمی تواند در طول درمان آنها را از دهان خود خارج کند. در روش ارتودنسی دندان متحرک نیز از دستگاه هایی جهت ارتودنسی استفاده می شود که بیمار می تواند در زمان های خاصی و با صلاح دید ارتودنتیست مانند زمان غذا خوردن و مسواک زدن آنها را از دهان خود خارج نماید.

برای مشاهده لیست بهترین دندانپزشکان متخصص ارتودنسی در شیراز به وبسایت http://iranberands.ir مراجعه نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.