مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

ایمپلنت ، کاشت دندان در شیراز

ایمپلنت ، کاشت دندان در شیراز

 

ایمپلنت و کاشت دندان روش بسیار محبوب و پرطرفداری برای جایگزین کردن دندان های آسیب دیده است. یک ایمپلنت و کاشت دندان خوب می تواند تا آخر عمر مانند دندان طبیعی خود فرد برایش کار کند؛ چرا که ایمپلنت و کاشت دندان همانند دندان طبیعی دارای ریشه و تاج است.

ایمپلنت و کاشت دندان پین های باریکی از جنس تیتانیوم هستند که از تیتانیوم ساخته شده و درون استخوان فک گذاشته می شود. پوسیدگی دندان، بیماری های لثه، ضربه، شکستگی و ... از عواملی هسند که باعث می شود فرد به ایمپلنت و کاشت دندان روی بیاورد. لازم است که ایمپلنت و کاشت دندان در سنی انجام گیرد که رشد فک و استخوان فرد کامل شده باشد. بنابراین ایمپلنت و کاشت دندان برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی شود.

انجام ایمپلنت و کاشت دندان مزایا و فواید بسیاری دارد. از جمله ی فواید ایمپلنت و کاشت دندان می توان به عدم آسیب ایمپلنت به استخوان فک، عدم درد و ناراحتی در دندان، انجام ایمپلنت همزمان با کشیدن دندان، عدم پوسیدگی دندان کاشته شده، عدم لغزش و جابه جایی در دندان کاشته شده، محافظت دندان ایمپلنت شده از دندان های سالم، راحت صحبت کردن و ... اشاره کرد.

ایمپلنت و کاشت دندان نسبت به روش های دیگر جایگزینی دندان از دست رفته نیاز به نگهذاری کمتری دارد و برای بهداشت و سلامت دهان و دندان بهتر است. شانس  موفقیت ایمپلنت و کاشت دندان نیز نسبت به روش های دیگر بیشتر است و با بیش از 95 درصد موفقیت روبروست.

برای مشاهده لیست مراکز ایمپلنت، کاشت دندان در شیراز به وبسایت http://iranberands.ir مراجعه نمایید.


ابر کلمات کلیدی: 

ایمپلنت قسطی در شیراز ، مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت دندان در شیراز ، ایمپلنت دندان اقساطی و ارزان در شیراز ، ایمپلنت شیراز ، لیست دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در شیراز ، ایمپلنت ارزان شیراز ، متخصص ایمپلنت و کاشت دندان در شیراز ، بهترین متخصص ایمپلنت در شیراز ، بهترین دندانپزشک زیبایی شیراز ، دندانپزشک متخصص ایمپلنت در شیراز ، قیمت ایمپلنت در شیراز ، کاشت ایمپلنت دندان در شیراز ، ایمپلنت با لیزر در شیراز ، ایمپلنت دولتی شیراز ، تخفیف ایمپلنت شیراز ، دندانپزشکی رایگان در شیراز ، بهترین ایمپلنت کار شیراز ، تخفیف ایمپلنت شیراز ، قیمت ایمپلنت شیراز ، ایمپلنت دندان شیراز ، ایمپلنت در شیراز ، متخصص ایمپلنت شیراز ، مرکز ایمپلنت شیراز ، دندانپزشکی ایمپلنت شیراز ، دکتر ایمپلنت شیراز ، قیمت ایمپلنت دندان در شیراز ، ایمپلنت لیزر در شیراز ، بهترین ایمپلنت شیراز ، کاشت دندان در شیراز ، کاشت دندان ایمپلنت در شیراز ، قیمت کاشت دندان در شیراز ، هزینه کاشت دندان در شیراز ، کاشت نگین دندان شیراز ، کاشت دندان اقساطی شیراز ، کاشت نگین دندان در شیراز ، مرکز کاشت دندان در شیراز ، لیست دکتر ایمپلنت و کاشت دندان شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.