مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

دندانپزشک کودکان در شیراز

دندانپزشک کودکان در شیراز

 

دندانپزشک کودکان تخصص دیگری جدا از دندانپزشکی است که با کودکان و نوجوانان سروکار دارد. دندانپزشک کودکان بیشتر بر روی رشد کودکان و نوجوانان و مدیریت و پیشگیری از بیماری ها در آن تمرکز دارد و همچنین تشخیص و درمان ناهنجاری های دندانی از مسائل مهم دندانپزشک کودکان است؛ چرا که در بعضی موارد بیانگر اختلالات ژنتیکی می باشد و نیاز به مشاوره ژنتیکی دارد. ناهنجاری های دندانی شامل ناهنجاری در فرم دندان، تعداد دندان، تمایز بافتی و تمایز شکلی و ناهنجاری در روند رویش و تکامل ریشه است.

دندانپزشک کودکان اقداماتی از قبیل عصب کشی دندان کودک، ارتودنسی کودکان، ترمیم دندان شیری کودکان و ... انجام می دهند. همچنین دندانپزشک کودکان قادر به درمان بی دندانی مادرزادی خواهد بود. دندانپزشک کودکان می تواند در دادن آموزش های لازم به کودکان در بدو ورود به دوران نوجوانی که همراه با رشد دندان های عقل است، بسیار موثر واقع شود.

دندانپزشک کودکان اهمیت زیادی برای پوسیدگی دندان کودکان قائل هستند؛ چرا که خرابی و عدم رعایت بهداشت دهان و دندان در کودکان منجر به اختلال در رشد کودک، عملکرد درسی ضعیف و همچنین عدم اعتماد به نفس و روابط اجتماعی ضعیف می گردد.

جذابیت و تزیین مطب دندانپزشک کودکان  و کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان در پیشگیری از ترس کودکان از بیماری های دهان و دندان تاثیر بسزایی دارد. برای مشاهده لیست دندانپزشکان اطفال شیراز به وبسایت http://iranberands.ir مراجعه نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.