مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری

مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری

 

اگر قصد مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری را دارید راه های متفاوتی جهت رسیدن به این مهم وجود دارند که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

 

مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری

 

مراحل اخذ ویزای مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری

_ اگر بتوانید از طریق سایت های کاریابی به صورت اینترنتی، آشنا و بستگان خود و یا واسطه های ما در این کشور کارفرمای مد نظرتان را پیدا کنید می توانید برای ویزای مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری درخواست دهید.

_ ویا به طور مستقیم به سفارت درخواست مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری دهید که این روش حدود یک ماه زمان بر خواهد بود.

درصورتی که موفق به اخذ ویزای مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری شدید می بایست محل کار و کارفرمای خود را اعلام نموده و پس از گذشت یک سال(معمولا ویزای مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری یک ساله داده می شود) برای تمدید آن اقدام نمایید که در صورت کامل بودن مدارکتان و نبود تخلف اجرایی در آن یک سال تا سه سال تمدید می گردد.


سایت های کاریابی جهت مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری

www.cvyolla.com
www.kariyer.com

 www.eleman.net

www.sahebindan.com

 

شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری

در صورتی که به زبان ترکی تسلط دارید و یا مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارید می توانید به مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری و کار با درآمد بالا در این کشور فکر کنید. در بسیاری از شرکت های ترکیه تسلط به زبان انگلیسی کفایت می کند. اما در صورت نداشتن مهارت خاص (مدرک و یا دوره ی آموزشی در زمینه ی حرفه ی مد نظر) و زبان قوی، مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری می تواند موجب متضرر شدن شما گردد(کارفرمایان ترکی حقوق شما را نپردازند یا با زیرکی پس از مدتی شما را از کار بیکار کنند) بنابراین قبل از هر گونه تصمیمی در این زمینه پیشنهاد می گردد با مشاورین ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.