مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

خرید مایع سفید کننده شیراز

خرید مایع سفید کننده شیراز

 

از مایع سفید کننده برای شست و شو و ضد عفونی کردن انواع پارچه های البسه، ملحفه و پارچه‌های سفید و سطوحی مثل سرامیک، سنگ، سرویس‌های بهداشتی و حمام استفاده می شود. مایع سفید کننده که از قدیم با نام وایتکس یا آب‌ژاول نیز شناخته می شود قادر است تمام میکروب‌ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری را نابود کند و پاکیزگی محیط را برای شما به ارمغان می آورد.

مایع سفید کننده موژان حاوی هیپوکلریت از نشر گاز کلر جلوگیری کرده و مانع آسیب به سلامت مصرفه کنندگان می شود. خرید مایع سفید کننده در شیراز که با رایحه های مختلف و خوشبو تولید می شود با برقراری تماس با شرکت پاکسایه صورت می گیرد.

مایع سفید کننده در شیراز برای لکه بری و درخشندگی همه ی سطوح حتی ظروف آشپزخانه به کار می رود.

خرید مایع سفید کننده در شیراز از کارخانه ی تولیدی بهداشتی پاکسایه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می شود و مواد بهداشتی را به صورت سراسری به شیراز و شهرهای جنوبی عرضه می دارد.

 

مایع سفید کننده ارزان در شیراز

 مایع سفیدکننده در شیراز رنگ سفید متمایل به زرد دارد و به طور کلی دارای بوی تند می باشد ولی معمولاً در تولیدات جدید رایحه‌های مختلفی به این نوع مایع سفیدکننده اضافه می‌شود تا برای استفاده مشتریان راحت تر بوده و سلامت جسمی آن ها را به مخاطره نیندازد. با خرید مایع سفید کننده در شیراز برند موژان تمام میکروب‌ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری نابود خواهد شد و برای گند زدایی و بوزدایی و هم چنین رنگ زدایی بسیار مناسب است.

مایع سفید کننده در شیراز در اندازه های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی در وزن های 750 گرمی، یک لیتری، دو لیتری، چهار لیتری، 10 لیتری و 20 لیتری تولید و پخش می شود.

 مشتریان گرامی از همه شهرهای جنوب کشور می توانند برای اطلاع از قیمت و خرید مایع سفید کننده در شیراز با شماره های ثبت شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.