مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت های شرکتی / فروشگاهی / شخصی / پزشکی / تبلیغاتی / املاک و ...

جراحی بینی در شیراز

جراحی بینی در شیراز

 

این روزها جراحی بینی چه در بین مردان و چه در بین زنان بسیار محبوب است. همه تمایل دارند عیب و نقص های صورت خود را برطرف نموده و به زیبایی و کمال برسند. بینی یکی از اعضای مهم و حیاتی بدن است که کوچک ترین عارضه ای در آن می تواند سلامتی فرد را تهدید کند. جراحی بینی به دو صورت باز و بسته انجام می شود. روش باز جراحی بینی به این صورت است که بین سوراخ های بینی برشی ظریف زده می شود، در این حالت پوست به راحتی از روی بینی جدا می شود. در روش بسته ی جراحی بینی برش هایی از داخل بینی زده می شود. در هر دو روش نیاز است که پوست از بینی جدا شده تا بتوان به اسکلت بینی دسترسی پیدا کرد.

لیفت بینی نیز برای زیبایی و خوش فرم کردن بینی استفاده می شود با این تفاوت که نیازی به جراحی ندارد. لیفت بینی نیز روش های مختلفی دارد. ازجمله روش های لیفت بینی می توان به روش لیفت بینی به وسیله تزریق ژل، روش لیفت بینی به وسیله نخ و روش لیفت بینی به وسیله پلاسما جت اشاره کرد.

قابل ذکر است جراحی بینی در مواردی فقط به دلیل زیبایی نیست و ممکن است دلایلی مانند پولیپ و انحراف بینی نیز داشته باشد.

برای مشاهده لیست جراحان بینی در شیراز به وبسایت http://iranberands.ir مراجعه نمایید.  در برخی مراکز جراحی بینی در شیراز، جراحی بینی اقساطی نیز ارائه می شود.


ابر کلمات کلیدی: 

بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز ، جراحی بینی اقساطی در شیراز ، بهترین دکتر لیفت بینی در شیراز ، جراح بینی شیراز ، لیست پزشکان متخصص جراحی بینی در شیراز ، هزینه جراحی بینی در شیراز ، لیست جراحان بینی در شیراز ، بهترین جراح بینی در شیراز ، بهترین جراح زیبایی بینی در شیراز ، لیست پزشکان متخصص جراحی بینی در شیراز ، جراح پلاستیک زیبایی بینی در شیراز ، جراح بینی استخوانی شیراز​ ، جراحی بینی در شیراز ، جراحان بینی شیراز ، جراح بینی شیراز ، جراحی بینی شیراز ، بهترین جراح بینی شیراز ، جراحان بینی شیراز ، دکتر جراحی بینی شیراز ، قیمت جراحی بینی شیراز ، لیست دکتر جراحی بینی شیراز ، هزینه عمل بینی در شیراز 98 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.